شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

تبلیغات الکتریکی

۱۵۴ بازديد

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی ، در زمینه هدایای الکترونیکی میباشد که در ارائه هدایایی که جهت تبلیغات به مخاطبین از اقشار مختلف جامعه داده میشود، لازم است که نوع هدیه با شخصیت افراد تطابق داشته باشد.

برای مثال بهترین هدیه تبلیغاتی برای جامعه دانشجویان و اساتید دانشگاه، هدایای الکترونیکی می باشد. این نوع هدایا به دلیل کاربردی بودنشان در بخش های فنی دانشگاه، طرفداران زیادی دارد.

هداياي الکترونيکي
 
با توجه به پيشرفت تکنولوژي و کاربرد بسيار ابزار هاي ديجيتالي در زندگي روزمره، نياز بشر به داشتن لوازم جانبي بيشتر از قبل شده است. معمولاً هداياي الکترونيکي جهت امور تبليغاتي، جزء پرطرفدار ترين بخش هاي هدايا جهت تبليغات به شمار مي آيد. جديدترين کالاهاي الکترونيکي مي توانند يکي از بهترين روش هاي بازاريابي و تبليغات يک کالا و محصول باشند.
در صورتي که نياز مشتريان با گرفتن هداياي الکترونيکي رفع گردد، ميتوان نکته اي مثبت در امور تبليغاتي در نظر گرفت چرا که امکان واحتمال فروش محصول افزايش مي يابد. تأثير رواني يک هديه الکترونيکي بر ذهن مشتري و مخاطب قابل کتمان نيست. زيرا هر شخصي تمايل دارد با دريافت هديه، حال خوشي را تجربه کرده و از کاربرد هاي آن هديه استفاده نمايد. در صورتي که اين هداياي الکترونيکي با تبليغات همراه باشد، موجب جلب نظر مشتري نسبت به برند و نام و نشان محصول مي گردد.
 
 
نمونه هاي هداياي تبليغاتي
 
از جمله مهم ترين هداياي الکترونيکي که مي توان جهت تبليغات ارائه داد، فلش مموري مي باشد. لوازم جانبي کامپيوتر، لپ تاپ و هرگونه ابزار الکترونيکي که مي توان به عنوان هديه به فرد يا گروهي از افراد ارائه داد در اين گروه از هدايا قرار مي گيرند.
از انواع هداياي الکترونيکي جهت نمايش برند تبليغاتي، مي توان به انواع اسپيکر بلوتوث، چراغ مطالعه تاشو، راديو اسپيکرها، ست هديه الکترونيکي، کابل شارژ، پايه موبايل و انواع چراغ قوه ها اشاره نمود.
در بخش ست الکترونيکي از هدايا که جهت تبليغات داده مي شود، مي توان ست الکترونيکي مديريتي، ست الکترونيکي لاکچري و ست موس و کيبورد را نام برد.
 
نتيجه گيري:
 
با پيشرفت تلکنولوژي و نياز انسان به ابزارهاي ديجيتالي، ارائه هديه الکترونيکي موجب ميشود که طرفداران محصول تبليغ شده بيشتر شده و به طبع فروش آن نيز افزايش يابد. بهترين هداياي تبليغاتي براي جامعه دانشجويان و اساتيد دانشگاه، هداياي الکترونيکي مي باشد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.